Zaloguj się

Regulamin

                        REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

                         

                        Postanowienia ogólne

 

Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

Właścicielem Sklepu jest: Zapach Prowansji Krystyna Stasyszyn 

z siedzibą w Międzyrzeczu Osiedle Centrum 11D/8

NIP 5961544726 REGON 081186160 wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Międzyrzecz.

Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

Obowiązujące dla stron transakcji są ceny w momencie składania formularzu zamówienia.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów z oferty bez uprzedzenia.

Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

Warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie wszystkich pól w formularzu zamówienia. Numer telefonu (komórkowego lub stacjonarnego z numerem kierunkowym), umożliwia weryfikację złożonego zamówienia i kontakt z zamawiającym.

Wypełnienie arkusza z danymi Klienta jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie tych danych przez Sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień.

Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia, (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997

Klient składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia.

 

Płatności

 

Za pobraniem - zapłata następuje gotówka przy odbiorze towaru dostarczonego przez kuriera lub Pocztę Polską (płatność odbiera kurier w momencie dostarczenia zamówionego towaru).

Przedpłata za pomocą przelewu bankowego (płatność z góry) - Sklep wysyła towar po otrzymaniu przelewu na konto bankowe Sklepu.Numer konta Sklepu Zapach Prowansji automatycznie podawany jest(e-mail) po złożeniu zamówienia.

 

Dostawa

 

Sklep wysyła paczki korzystając z usług Poczty Polskiej i usług kurierskich.

Koszty przesyłek Poczty Polskiej zależą od masy przesyłki. Przy każdym zamówieniu system Sklepu określa koszt przesyłki.

Ceny przesyłek określone są automatycznie po wybraniu sposobu dostawy.

Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie przesyłek przez Pocztę Polską oraz firmę kurierską i za uszkodzenia towaru z winy Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej.

Zamówienia od 300 zł Sklep wysyła na swój koszt za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej (zgodnie z życzeniem klienta).

 

Zwroty (odstąpienia od umowy)

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza zwrotu towaru i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając wypełnione oświadczenie na adres Sklepu Zapach Prowansji (formularz na prośbę i życzenie klienta drogą elektroniczną zostanie wysłany) oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu Zapach Prowansji(www.kosmetykifrancuskie.pl).Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 7 dni(od momentu otrzymania towaru i oświadczenia) na rachunek bankowy podany przez klienta. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, bez znamion użycia.

Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:

a) świadczenia usług rozpoczętych za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),

b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,

c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

f) dostarczania prasy,

g) usług w zakresie gier hazardowych.


Reklamacja

 

W przypadku niezgodności towaru z umową istnieje możliwość zwrotu lub zamiany zamówionego towaru, który musi być w oryginalnym opakowaniu bez  śladów użytkowania.

Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru.

W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga opinii producenta towaru, termin ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru, koszty dostaw ponosi Sklep.

Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony, Sklep prześle na wskazany adres (e-mail) taką informację W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny Sklep odeśle produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne wyświetlanie informacji o towarach, nie mogą być podstawą reklamacji.

 

  Własność intelektualna

 

Zabrania się wykorzystywania materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu, bez pisemnej zgody Sklepu.

Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie.

Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia przez Klienta.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

 

Wesołych Świąt!

 

Sklep jest w trybie podglądu

Wszystkie prawa zastrzeżone / All right reserved. Copyright © by ZapachProwansji

{nocache:65f6f23563d007893e7bbce1fdf49b82#0}
Sklep internetowy Shoper.pl